Jesteśmy Instytutem nie tylko z nazwy
Prowadzimy autorskie, oryginalne badania w zakresie psychologii biznesu między innymi z zakresu motywowania oraz zarządzania w przedsiębiorstwach na rynku polskim. Poszerzamy je także o aspekty osobowościowe menadżerów.
Bierzemy odpowiedzialność za podejmowane działania
Podejmujemy się realizacji tylko takich projektów, w których jesteśmy w stanie uzyskać zaplanowane rezultaty. Jeżeli potrzeby czy pomysły zgłaszane przez Klienta budzą nasze wątpliwości otwarcie o tym mówimy. Nawet jeśli oznacza to dla nas utratę kontraktu. Jeżeli nie dostarczymy rezultatów, na które się umówiliśmy nie bierzemy wynagrodzenia.
Pracujemy nad uzyskaniem wymiernych rezultatów
Nasze zajęcia są cenione przez uczestników i oczekiwane przez klientów bo angażują do myślenia i aktywności. Uczymy przez doświadczenie, co oznacza, że uczestnicy doświadczają na sobie skutków stosowania lub braku stosowania umiejetności, których uczymy. Dzięki bardzo zróżnicowanym metodom warsztatowym i wielu ćwiczeniom uczestnicy sami dochodzą do wniosków i poznają nowe umiejętności. Suma tych działań pozwala nam umawiać się z Klientem na konkretne, obserwowalne efekty.
Indywidualnie opracowujemy i realizujemy każdy projekt oraz każde zajęcia
Większość firm mówi, że szkolenia ,,szyje na miarę”. My to naprawdę robimy! Inaczej realizujemy to samo zadanie z międzynarodowym zarządem a inaczej z grupą brygadzistów. Dostosowujemy styl pracy i zawartość programu do kultury firmy Klienta. Dzięki dobrej znajomości mechanizmów psychologicznych potrafimy zmotywować i zainspirować nastawionych na rywalizację i zniechęconych, rozwijających się i zrutynizowanych. Właśnie dlatego, że zawsze starannie dobieramy metody i styl pracy.
Obserwujemy biznes
Obserwujemy mechanizmy funkcjonowania rynku i potrafimy dostrzegać nowe możliwości. Poznajemy jak najdokładniej charakter i warunki pracy osób objętych projektem. Skutecznie pomagamy w tworzeniu i wdrażaniu zmian pozwalających lepiej wykorzystać nowe kompetencje uczestników projektu.
Nasi trenerzy i konsultanci to praktycy
Jeżeli uczą sprzedaży to sami byli sprzedawcami i zarządzali sprzedażą. Jeżeli uczą zarządzania – sami byli szefami. Ponieważ pracowali w różnych branżach to znają je ,,od podszewki” i potrafią rozmawiać z uczestnikami ich językiem. Proponują realne rozwiązania z własnej praktyki lub książkowe modele dopasowane do rzeczywistości uczestników.