Praktyka w biznesie

Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta i zarządzaniu zdobywałem pracując przez 13 lat w międzynarodowych korporacjach Diageo, Belvedere Group i SaraLee Coffee&Tea.

Pełniąc stanowiska Dyrektora Regionalnego oraz Sales & Development Managera dokonywałem przekształceń i kierowałem m.in. zespołem handlowym, obsługi klienta i logistyczno-administracyjnym. Zarządzałem ponad stu osobowym Działem Handlowym, odpowiadając również za rekrutację, coaching, budowanie zespołu, tworzenie systemów motywacyjnych oraz budowanie i udoskonalanie procesów zmian i komunikacji wewnętrznej. Jako trener i coach wewnętrzny prowadziłem działania z handlowcami i osobami na stanowiskach kierowniczych.

Wiedza

Uzyskałem wykształcenie o profilu pedagogicznym na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

Uczestniczyłem w szeregu szkoleń z zakresu zarządzania i sprzedaży oraz zarządzania projektami.

Jestem członkiem Project Management Institute.

Dlaczego pracuję z pasją ?

Szkolenia prowadzę od 2000 roku, wykorzystując do nauki aktywizujące metody edukacyjne, pomagające poprzez doświadczenie wyciągać samodzielnie wnioski oraz przyswajać i dostosowywać teoretyczne modele działania do realiów biznesowych uczestników.

Prowadzę warsztaty z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, negocjacji, budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, zarządzania sprzedażą i grupą sprzedażową, komunikacji interpersonalnej i wewnątrz organizacyjnej, motywacji, zarządzania zespołem, organizacji i zarządzania czasem, prezentacji, zarządzania zmianą oraz zarządzania projektami m. in. według metodyki PRINCE2