Motto: „Kto chce szuka sposobu, kto nie chce szuka powodu”
Doświadczenie w biznesie
Trenerem, coachem jest od 2002 roku. Ma szerokie doświadczenie w przygotowywaniu i wdrażaniu projektów szkoleniowo-doradczych zwłaszcza z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, komunikacji interpersonalnej oraz z zakresu zarządzania – w tym zarządzanie sprzedażą, coaching, motywacja, ewaluacja pracowników. Prezentuje systemowe podejście do procesów doradczo-szkoleniowych.
Szczególnym obszarem specjalizacji jest komunikacja interpersonalna, wywieranie wpływu, negocjacje, oraz zarządzanie. Łączy w sobie gruntowne przygotowanie teoretyczne do tematu (magister ekonomii) z praktyką – wieloletni menedżer i trener sprzedaży.
Budował, szkolił i doradzał zespołom menedżerów z branży farmaceutycznej, finansowej, produkcyjnej oraz handlowej.
Pracował między innymi dla: Xerox, ENERGA, CEMEX, SONY, LG, IKEA, PKO BP, Millenium Bank, Allianz, PZU SA, Newag, BNP Paribas, Corning, ING, Ericpol, Fiat, GSK, Boehringer Ingelheim, Berlin Chemie, Teva, Egis, Servier, Nespharma, Mead Johnson, Kadefarm, Sabre, BZWBK, Vistula, CEVA, Melon, DURR, Kuhne&Nagel, UDT, Carmen, Rol-Mar, Powiatowy Szpital w Grodzisku Mazowieckim.
Wiedza
Z wykształcenia lekarz medycyny, magister ekonomii i psychoterapeuta poznawczo – behawioralny.
- 2000–2005 - Uniwersytet Łódzki, Wydział Socjologiczno – Ekonomiczny, Kierunek – Ekonomia, Uzupełniające studia magisterskie; Praca magisterska zrealizowana w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi, pod tytułem: „Zarządzanie wiedzą w organizacji”
- 1994 - 2000 - Akademia Medyczna w Łodzi, Wydział lekarski
Ukończona szkolenia (wybrane):
- Train the Trainer (Institute Development Professional Servier, Paryż)
- Coaching (AchiveGlobal)
- NLP (Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce, Instytut Neurolingwistyki) – uzyskany tytuł: Praktyk Programowania NLP
- Typologia osobowości (Schenk Institute)
- Psychoterapia poznawaczo-behawioralna (Szkoła CBT)
- Praca zespołowa i konflikt (Eureka)
- Profesjonalne Metody Sprzedaży (AchiveGlobal)
- Action learning (Eureka)
- Efektywna rekrutacja (Greń Communication)
- Balanced Score Card – zarządzanie w oparciu o kartę wyników (Francuski Instytut Gospodarczy)
- Zarządzanie Emocjami (Homo Creator)
- Planowanie kampanii marketingowej (ECU Marketing)
- Train the Trainer (Chiltern)
Dlaczego pracuję z pasją
Najbardziej angażuje mnie procesowe podejście do rozwoju zarówno na poziomie indywidualnym, jak i organizacyjnym szczególnie kontekście planowania kolejnych kroków tak, by osiągnąć konkretny cel biznesowy. I co najważniejsze – by rezultaty te były trwałe. To podejście jest dlatego tak pasjonujące, ponieważ wymaga wpływania nie tylko na wiedzę i umiejętności, ale przede wszystkim na postawę ludzi z którymi pracuję.
Prywatnie
Wolne chwile bardzo chętnie poświęca niepraktycznym samochodom – duże silniki, jeszcze większa moc, mało miejsca dla pasażerów – mogą być bez dachu. Kocham nimi jeździć szczególnie drogami daleko od szosy. W czasie postojów z fascynacją i ciekawością zaczytuję się i zamyślam w filozofii – szczególnie nowożytnej np. G.Hardin, H.Putnam, jak również z przyjemnością odwiedzam ulubionych klasyków – F.Nitsche czy Kierkegaard.